HİZMETLER - Servis Personeli Eğitimi

SERVİS PERSONELİ EĞİTİMİ

Sürücülerimiz nazik, eğitimli, kurum hakkında yorum yapmaması ve yolcu ile gereksiz muhatap olmaması gerektiğini bilen, sorumluluk sahibi ve kolay iletişim kurulabilen insanlardan seçilmiştir. Kılık kıyafetleri, trafikteki davranışları ve kurallara uyumu ile örnek araç kullanıcısı profili çizmektedirler.

Sürücü Kurulları

Sürücülerimizin daima uyduğu ve eğitim aldığı kurallar;


Atak Turizm Personel Eğitimleri
  • Servis esnasında Kravat, Gömlek ve Yaka kartının her gün istisnasız olarak takılması
  • Sürücülerin her gün sakal traşı olmaları
  • Klima olan araçların klimalarının yolcu istemeden açılması ve yolcu istediğinde kapatılması
  • Trafik kurallarına, kırmızı ışığa, hız sınırlarına kesinlikle uymaları
  • Trafikte gereksiz korna, gereksiz şerit değiştirme, sokakta aralarında hız yapma gibi olumsuz davranışlardan kesinlikle kaçınmaları
  • Trafikte diğer araç sürücüleri ile tartışmaya dahi girmemeleri
  • Atak Turizm' den habersiz servis saatlerini değiştirmemeleri
  • Atak Turizm' den habersiz yerine sürücü ve araç gönderme gibi durumlara kalkışmamaları
  • Her ne nedenle olursa olsun güzergahta uzama, kısalma, yol değişikliği yapılmaması
  • Servis aksaması olma ihtimalinde kesinlikle Atak Turizm' in bilgilendirilmesi.
  • Yukarıda belirtilen durumların dışında herhangi bir sorun, öneri, şikayet veya izin taleplerinin hizmet verilen firmanın yetkililerine kesinlikle anlatılmaması ve durumun Atak Turizm yetkililerine bildirilmesi.